Duik #421: Schildpadstrand - Fish Hut

Samen met m'n vrouw een een vriendin op een van de leukste duikplekken van Bonaire het water in. Die vriendin heeft in één been en één arm door een operatie totaal geen kracht (gevolg operatie) en uittrimmen is erg lastig voor haar.
Dat bleek ook na 20 minuten toen ze ineens weg was. Echt in een oogwenk en dat vonden mijn vrouw en ik achteraf toch wel een confronterend moment.
Ik had ook nog geen foto gemaakt wat was eerst aan het kijken hoe het met een ieder ging. Weg.......
We letten allemaal echt goed op elkaar en toch gebeurt zoiets dan ineens. Onze gast buddy heeft pas een paar duiken gemaakt en had net een ander nieuw pak en toch net even een stukje lood te weinig.
Dus die had moeite om laag te blijven.
Ik ben netjes opgestegen en m'n vrouw is op een paar meter onder mij blijven zwemmen om onder water te kunnen kijken.
Aan de oppervlakte hoorde ik direct een enthousiast: "ik kon niet beneden blijven". Procedure allemaal goed gevolgd maar toch even een momentje en wat ik in die eerste 20 minuten aan vis heb gezien was dan ook heel ver naar de achtergrond. Ik zou het niet weten en in m'n logboek staat niks en ook geen enkele foto van onderater.
Dus besloten deze trip hier nog een paar keer te gaan duiken, want dit blijft voor ons het leukste deel van Bonaire om te duiken.


Duik #421
Schildpadstrand - Fish Hut (Bonaire)
Datum : 11 december 2016
Diepte :  19,9 meter
Duur :  21 minuten
Notitie : 2de buddy na 21 minuten omhoog. Konden haar niet direct vinden. Procedure goed gevolgd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Duik #554: Something Special (Bonaire)

Salt Pier - Bonaire

Duik #522: Fish Hut

Duik #436: Tori's Reef

Duik #460: Anker Wreck